29 May 2017

VIIKON PARHAAT

kollasviik16
Parvekkeen valot, jotka sain kaverilta kesäksi / Oon vaihtanu kahvin teehen täysin, paitsi jos käyn kahvilassa (!!) / Hiukset jotka on mun päätä isommat, ollakko hyvä vai huono asia / Kaverit ja kesän ensimmäiset silta hengailut aamu puol viiteen asti / En tiiä monesko kerta mutta mun parveke ♡ / Miesten 505 mallin Levikset, jotka tuntu aluksi jalassa ihan hölmöltä mutta nyt en enää haluu käyttää muita
  kollasviik15
Ensimmäistä kertaa elämässäni shoppailemassa kasveja, hieman sai ihmetellä, että onko sisä vai ulko vai mihin käyttöön soveltuvia / Aijjai Ikea rakkautta kun puhelin täynnä näitä kuvia / Mun kesä drinkki: Kossy vissy ilman kossua / Lotta & Ellu ♡ / Onko kukaan muu mun kanssa Harry Stylesistä ihan täysin yllättyny?? Ihan tosi hyvä kappale esim just tämä kyseinen Meet Me in the Hallway / Roskilde asua suunnittelemassa meidän leiriin

Tuuli

No comments:

Post a Comment

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm