23 May 2017

PAITA VINOSSA

Mark Morrison - Return of the Mac 

Arki ja kesän tulo tuntuu hyvältä. Koulussa on mielenkiintoista sisältöä ja vihdoin oppii käytännön juttuja opettelemalla Illustraattorin ja Photarin nappuloita. Onneks on jonkun verran päässy käsiks aikasemmin jo, että ei ihan yllätyksenä tuu mikään. Tehdään tosi siistiä projektia ryhmän kanssa jossa oon ilmottanu itteni kaiken visuaalisen matskun vastuuhenkilöksi eli kuvauskeikkaa ja paljon editoitavaa löytyy.

Arki itellä on ollu tällä hetkellä ihan jotain muuta kun aikaisemmin. Oon kiinnittänyt Aki Hintsan (oon ihan sekasin siitä kirjasta) inspiroimana ihan erilailla huomiota unen pituuteen ja esim illalla siihen, että pistän puhelimet ja koneet kiinni ajoissa. Mikä on ihan älyttömän vaikeeta muuten! Tuntuu sairaan hyvältä alottaa kesä näin fressillä ja rauhottuneella mielellä.

Suomesta sain myös vihdoin hinattua mun laudat Köpikseen mukaan, joten oon sairaan fiiliksissä, että voin iltaisin ottaa cruiserin tai skeden alle ja lähteä rullailemaan kaverin kanssa iltasella. Halvin ja parhain hupi mitä ite voi saada ja kuinka hyvä fiilis voi tulla vähän pienestä höntsäilystä?
  parken2parken5parken4
College paita / Sinne Store

Kuvaaja ei tainnu huomata, että multa rönsyilee t-paita alta miten sattuu.. Noh olkoot. Tällä lailla mä suurimman osan mun arjesta kuljen tuolla tietämättömänä. No biggie.

Tuuli

No comments:

Post a Comment

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm