9 Apr 2017

DAY OF LIFE: NORMI PÄIVÄ

7:30-8:15 Ahkeraa torkuttamista, puoli valveilla kiiroomista lähinnä siitä, että oli hyvät unet meneillään. Mulla on aina ollu vaikeuksia herätä nopeasti ja tulee nopeasti paha olo jos hyppään ekalla herätyksellä ylös sängystä.

9:00 Pyörän selässä kohden duunia ja mun ihastus Khalid soimaan. Aurinko paistaa suoraan edestä ja mun pyörän poljin vinkuu viimeistä päivää. Musa kovemmalle, antaa muiden kärsiä

9:15 Duuniin mukavassa jälki hiessä ja punasena, kuten joka aamuna koulussakin pyöräilyn jälkeen. En osaa jostain syystä pyöräillä rauhassa vaan temmon menemään sataa ja tuhatta ohittelemalla muita vaikka vähän tuntuu, että keuhkot ja pohkeet ei kestä. Duunissa perus aamu moikkaus kiertue ja läppärin eteen selailemaan mailia. Duunissa soi tänään jazz täysillä koko päivän. Pomo ja duunikaverit kyselee kovasti, että joko osaan tanskaa… Haluavat mun oppivan, että voisin tehä muitakin hommia heille ilmeisesti.

sim3 sim1
12:00 Pyörän päälle taas ja täysiä kohden koulua, että kerkee nappaamaan lounaan. Tällä kertaa Justice soimaan, että saa buustia pyöräilyyn.

12:15 Koulusta nopeet lounaat, kasvispiirasta, vähän perunamuussia, salaattia ja vihanneksia. Ja vakio seljankukka mehu. Se on melkein yhtä paras asia ikinä kuten Cokis.

12:30 Projektiryhmän kanssa viimeset silaukset esitelmään, jossa meidän tehtävä oli ettiä mahdollisia sponsoreita tanskalaiselle pelaajaryhmälle (Counter-strike yms). Onneksi ryhmässä oli yksi poika, kenellä oli vähän edes ideaa mitä tehdään… Puol tuntia hommia ja loppu aika läpän heittoa ennen esitelmää

15:00 Esitelmää kattomassa toinen yrityksen omistajista sekä maailman parhain opettaja, joka vei meiät kaikki bisselle tiistaina paikalliseen panimoon. Esitelmä meni aikalailla nappiin ja saatiin siitä toiseksi parhain numero!

sim5
15:40 Nopea kirppari katsaus ja puhelu kaverille jauhaen kaiken maailman höpinät taas.

16:30 Päivä sinänsä aikalailla pulkassa. Unohtu käydä matkalla kaupassa joten täytys lähteä hinaamaan ruokaa koska jääkaapista löytyy tällä hetkellä Sriracha ja Redbull. Ja muutama kalja. 

17:30 Edelleen kauppaan lähdössä kuulokkeet päässä selaamassa Buzzfeediä sängyssä. Kauhee nälkä ja kauppa suoraan alakerrassa, mutta halu ihan nolla lähteä miettimään kauppaan mitä sitä söis. Tällä hetkellä vähän menossa semmonen ettei kiinnostais kokkailla mitään ja haluis säästää rahaa… (ja sitten ostat edellisenä päivänä pieruverkkareita ja satasen laukun)

Teen Buzzfeedissä testiä: Can we guess your age based on your sense of humour? Olin 15 vuotias tuloksien mukaan.

sim4
18:00 Kaupassa ympyrää pyörimistä. Mitähän sitä nyt sit jaksais kokkailla. Olin tekemässä kolmea eri ruokaa ja vaihdoin mieleni, eli kävin koko kaupan muutaman kerran ympäri.

18:30 Ended up tekemään vähän salsa-papu-valkosipuli kastiketta ja tacoja. Treat yo self’ kovan esitelmä projektin jälkeen.

19:00 How I met your mother jaksoja putkessa, nää on aina vaan hauskoja.

22:00 Ilmeisesti oon nukahtanu jossain vaiheessa puoliks Candy Crush pelin ja Netflixin “kuuntelun” väliin. Öitä!

bussi1
Aika hassua koittaa kirjoitella tämmöstä "arki" normi, koska to be honest semmosta mulla ei ole pitkään aikaan ollutkaan. Perus koulu ja työ hommat on aina, mutta nekin vaihtelee niin useasti, että ei normi arkea kerkeä muodostua. Välillä oon töissä neljä päivää viikossa 9-17, joskus mua ei näy siellä kuukauteen. Nyt alkoi just taas viikon pääsiäisloma mulla... Tuntuu, että tulee oltua kyllä lomalla ja reissussa yhteensä enemmän kuin elämässä tätä mun "arkea". Mikäs siinä. Opiskelija elämä on kyllä parasta!

Tää päivä kuitenki kuulosti musta mahdollisimman normaalilta ehkä monien muidenkin mittakaavassa. Joskus ehkä vähän kiinnostavamman päivän otan esille, jossa tapahtuu muutakin kun työ-koulu-tee ruokaa rutiini.

Rentoa sunnuntaita,
Tuuli

ps. kuvat tosiaan Lontoosta, ei tältä kyseiseltä päivältä.

No comments:

Post a Comment

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm