21 Feb 2017

TUULI 101

🝔 Mä oon maailman huonoin voittaja. Teen häviäjille huonon fiiliksen häviöistä sekä hyvin selväksi kuka on voittanut futiksen, paskahousun, beer pongin, Monopolyn, minigolffin siis ihan minkä tahansa missä kilpaillaan.
🝔 Mun lempisarjat on Game Of Thrones ja The Real Housewives of Beverly Hills.
🝔 Oon ihan mega Coca-Cola fani.
🝔 Musta on helpompi tutustua ihmisiin englanniksi kuin suomeksi nykyään.

IMG_8964MV
🝔 Mua kiinnostaa kaikki, mutta loppujen lopuks ei yhtään mikään.
🝔 Mä vihaan, mä vihaan tomaatteja.
🝔 Mun on vaikea keskittyä hiljaisessa huoneessa. Esimerkiksi ylppärit oli mulle yhtä helvettiä hiljaisuuden takia. Rupeen kehittelemään itelleni väkisin ärsykkeitä jos en voi hämätä itteäni hiljaisella taustamusiikilla kuulokkeista.
🝔 Sanomattakin selvää, mun keskittymiskyky on täys nolla.
🝔 Mua inhottaa kun ihmiset leikkaa kurkkua juustohöylällä, siis miks??

IMG_8978M
🝔 Mua ahdistaa ranteet ihan suunnattomasti.
🝔 Mulla on muutama uni joita nään aina tietyn ajan välein uudestaan ja uudestaan, sitten ne jää aina about samaan kohtaan. Muistan osan niistä jo ulkoa about.
🝔 Olin valitettavasti vähän kiusankappale koulussa pienenä, mutta tulin myös samalla kaikkien kanssa toimeen.
🝔Vaikka oon tosi ekstrovertti ihminen ja höpötän mielelläni aivan liikaakin, rakastan olla itekseni, ettei kukaan kysele multa mitään. Musta löytyy se osa introvertti suomalainen kuka ei jaksa höpötellä jos ei huvita. Small talkin opettelu oli aika tärkeetä selviytyäkseen ulkomailla.

IMG_8949MV
🝔 Kuulokkeissa soi just nyt Earth, Wind & Fire -After the Love Has Gone
🝔 And last but not the least: joskus pienessä viini höperössä tykkään kantaa himaani random asioita mukanani. Milloin on löytynyt kotoa kerrostalon palotauluja, katuharjoja, "10 shottia 10 eurolla" -julisteita ja tuhkiksia... joo ja eräskin tuoppi. Cheers!

Total nutbag or cool as a cucumber?
Tuuli

2 comments:

  1. mikä on sun lempielokuva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaikee sanoa yks... Pulp Fiction ja Tarantinon leffat ylipäätään, Batmanit ja Lord of the ringsit :)

      Delete

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm