13 Jan 2017

MEHUA JA OPISKELUA

shan2shan4shan6shan3shan1
Muutamat harmaan kalseat päivät Köpiksessä ja se on hellurei vaan miserable kylmyys sekä sumutinpullo sade. Tällä viikolla oli mun semesteri kokeet joihin oon valmistautunut avaamalla ohjeistuksen ja opettajien vinkit onnistumiseen, joten puoliksi tehty käytännössä. Ansaittu loma tulossa... Noot. Koulu on aina ollu vähän semmonen homma mulle, että pärjään sielä, mutta en turhaan lähde ylittämään itseäni. Se on kuitenkin vain koulua. Lukio meni vähän jopa vahingossa läpi kun opettajatkin ihmetteli onko ylioppilastodistus ja päättötodistus saman henkilön tekosia. Siinä määrin, että mun ylioppilastodistus oli siis monta kertaa parempi.

Köpiksessä tykkään siitä, että meidän kokeet on projekteja jotka esitellään, joissa kaikki muistiinpanot ja Google on sallittuja. Ulkoaluku hommat on nykyään suht turhaa, koska kaikki tieto on saatavilla 24/7. Mä tykkään painaa duunia projektia varten vaikka viikon putkeen nukkumatta, mutta multa ei vaan millään luonnistu systemaattinen lukeminen niin, että valmistuisin aina tunneille. Tarviin pienen deadlinen paineen, jotta voin tehokkaasti touhuilla projektia. Omia vahvuuksia ja oman roolin ryhmässä oon koulussa löytänyt projektien parissa, joissa ryhmä toimii tai ei toimi ollenkaan. Tähän mennessä oon ollut hyvä DJ, PowerPoint Wizard sekä ryhmähengen nostattaja. Vitsi vitsi, kyllä mä sielä muutakin teen. Ei hätää äiti & isi.

Tähän mennessä omilla niin sanotuilla opiskelu metodeilla oon päässyt kuitenkin eteenpäin eli näillä mennään,
Tuuli

Ps. Pullossa on mehua, sitä en juksannut
Pps. Ensimmäisen kuvan käsi, mitä siinä oikeen tapahtuu? Näyttää ku ois katki kokonaan hahhah

2 comments:

  1. Apua toi käsi :DDD ja sairaan makee paita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhah joo ihan sairaan näkönen!! Thanks x

      Delete

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm