14 Dec 2016

TIKKITAKKI

Andras Fox - Your Life

tikki1tikki2
Kollari: Golden Age, 2nd Hand / Takki: PRAG, 2nd hand 
Mainittakoon, että molemmat löytyy Köpiksestä Nørrebrogadelta

Kirpparit on kyllä parhaita! Oon tovin jo kelaillu, että pitäis homma joku välikausitakki ohuiden farkkutakkien ja paksun untsikan välille. Asumme täällä kummallisessa pohjosessa, jossa saa varautua kaikkeen mahdolliseen säähän tuhannella eri takilla. Eipä mua kauheesti haittaa ainekaan takkien osalta, niitä mä mielelläni hommaan kaksin käsin joka säälle. Olin aikasemmin vilkuillut Vanssin ja Niken kevyt untsikka tikkitakkeja, mutta onneksi pistäydyin koulun jälkeen selailemaan kotimatkalla paria 2nd hand liikettä. Löytyi näppärän kevyt ja lämmin tikkitakki, jossa oli vielä 2nd hand hinnan päälle laitettu, että puoleen hintaa... WINNIN'. Hintaa jäi takille siis noin 20 euroa ja nappasin toisesta liikkeestä harmaan kollarin parilla kympillä senkin.

Pistin tossa jokunen aika sitten melkein kaikki vanhat vaatteet porukoilta Punaiselle Ristille, lukuunottamatta paria tunnearvokasta t-paitaa. Saman tein Köpiksessä, että kävin kaiken läpi ja jäljelle ei ihan hirveen montaa vaatekappaletta jäänyt. Mun vaatekaappiin tais jäädä reilu kymmenisen paitaa, kymmenisen pitkähihasta ja parit farkut. So far so good, ihan näppärästi tällä määrällä elelee. Kokoajanhan sitä tulee ostettua uutta, mutta oikeutan itelleni sen suosimalla kirppiksiä mahdollisimman paljon.

Tuuli

No comments:

Post a Comment

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm