18 Dec 2016

ROSKILDE 2017 FIILISTELYT

Needless to say, mä oon aivan törkeen innoissani tulevan festarikesän artisti ilmoituksista, joita on nyt tipahtanut parin viikon ajan tauotta. Kallis kesä tulossa näillä näkymin. Varmaksi voi sanoa, että Roskildeen oon ainekin menossa. Nyt on julkastu parikymmentä artistia ja yli sata vielä tulossa, tähän mennessä mitä odotan eniten on Justice, Moderat, The Weeknd, Solange ja Arcade Fire.

Näin muita festareita ympäri Eurooppaa silmällä pitäen, näen mahdolliseks, että Alt-J, The xx ja Green Day saattaisi (pliis pliis pliis) olla myös Roskildessa. Kaksi näistä  oon nähnyt livenä, mutta menisin uudestaan kattomaan milloin tahansa. Alt-J keikka Flowssa toissa kesänä on edelleen paras keikka, jonka oon koskaan nähnyt.

Toinen festari Tanskassa nimeltä Northside myös julkaisi esiintyjikseen Frank Oceanin, Veronica Maggion, Radioheadin ja MØn. Joten välttämättä sitä on pakko varmaan sinnekin mennä. Huhhuh, hyvä kesä tulossa!
  IMG_2732roskilde20musaIMG_2527roskilde18musa

Postailin tossa syksymmällä Roskilde festareista, käykää ihmeessä lukasemassa tästä mun 10 ja 1 ROSKILDE VINKKIÄ jos kiinnostelis itseä lähteä katsomaan tanskalaista festarimeininkiä. 
Kaikki biisit linkattuna yläpuolelle Spotifyyn! 

Hyvää sunnuntaita,
Tuuli

No comments:

Post a Comment

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm