15 Nov 2016

FLOWER FLOWER ON THE WALL

Moikka moi. Palasin lomalta muutama viikko takaperin ja alkaa pikkuhiljaa olla kaikki kuvat koneella ja jopa suurimmilta osin käsiteltynä. Ajattelin aloittaa kuvien kanssa vähän kevyemmästä päästä, jotta saan edes jotenkin järkeiltyä tuhansien kuvien tulvan tänne. Tai, noh, ehkä ei ihan tuhatta kuvaa kuitenkaan. Oltiin Tuulin kanssa molemmat Barcelonassa ihan ensikertalaisia ja mulle se oli ainakin todella positiivinen yllätys. En mä mitään huonoa siitä kyllä koskaan ole kuullutkaan. Kävelyä tuli päivittäin 10-15 kilometriä tai näin puhelin ainakin valehteli. Tuli siis tutustuttua kaupunkiin oikein urakalla ja luvassa on vähän turistinähtävyyksiä ja shoppailuvinkkejä mun ja Tuulin näkövinkkelistä.

Myron & E - If I Gave You My Love parvekkeet_7_pieniparvekkeet_pieniparvekkeet_9_pieniparvekkeet_2_pieniparvekkeet_4_pieniparvekkeet_13_pieniparvekkeet_11_pieni
Matkustellessa tärkeetä mulle on esteettisesti kauniit paikat, rakennukset ja luonto. En tiedä mitään rentouttavampaa kun kulkea ympäriinsä, ilman päämäärää. Reissun päällä oon yleensä sellanen haahuilija etten kauheasti suunnittele ja ota asioista selvää. On sitten kivempi pyöriä ympyrää ja huomata vasta kuudennella kierroksella, että ollaan kävelty tunti ympyrää. Onneks tämä ei ole kauheesti haitannut kanssaolijoita. Päinvastoin, ainakin Tuulin kanssa pystytään repimään tästä huumoria loputtomiin.

Vähän enemmän reissanneena oon jo useamman kerran todennut että liikaa ei kannata suunnitella, mutta joskus se helpottais tai ainakin säästäisi vähän aikaa, turhan säätämisen sijaan.

Barcelonassa ei varmaan keneltäkään ole voinut jäädä huomaamatta noi tuhannet kauniit parvekkeet (unohdin varmaan kuvata ne kauneimmat), vai oonko väärässä?

Ihanaa tiistai aamua,
Ida

No comments:

Post a Comment

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm