9 Oct 2016

AURINGONLASKUN JÄLKEEN

Kuvat: Jarssi
sompasaari_18_pieni

Lähetäänkö ottaa kuvia ja timelapsea Mustikkamaalle, tuli viesti illansuussa. Joo tottahan toki, kamppeet kasaan ja menoks. En ollut edes käynyt valmistumisen jälkeen uudella sillalla, joka on rakennettu Kalasataman ja Mustikkamaan väliin. Muuten ihan hyvä, mutta toi auringonlasku yllättää nopeudellaan ja suurin osa näistä kuvista on otettu lähes pilkkopimeessä. Onneks on valovoimaisia objektiiveja ja kunnon kuvan edaus ohjelmat, niin näistäkin saa jotain selvää. Mustikkamaalta pörhällettiin vielä Sompasaareen parempien spottejen toivossa ja kyllähän sieltä jotain saatiin muistikortillekin. Kuvista kiitos Antonille.

sompasaari_13_pieni

Tämä uskollinen kulkuri on kiidättänyt mua pitkin Hesan katuja tämän kesän, mutta sillä ei oo vieläkään nimeä. Eli jos teillä tulee joku kulkurin arvoinen nimi mieleen, niin niitä kuullaan roppakaupalla kiitos :-)

sompasaari_8_pienisompasaari_1_pienisompasaari_9_pieni¨sompasaari_24_pieni

Tän viikonlopun mä oon ottanut rennosti Lahessa. Kavereiden ja porukoiden kanssa hengailua, hyvää ruokaa vatsa pullollaan, onnistunut kirppiskierros, korttipelejä ja maailman parasta kahvia Sinne Storesta. Näistä on mun viikonloppu tehty.

Ihanaa kun syksy on täällä ja talvi tuloillaan, mutta näitä upeita auringonlaskuja mä kyllä jään kaipaamaan.

Ida

6 comments:

  1. Hyviä kuvia Kookel!!!

    ReplyDelete
  2. Ihania kuvia ja täytyy vielä mainita että oon niin ilonen ku taas bloggailette :) Mulla ois yks kysymys koskien Köpistä! Oon menossa sinne parin viikon päästä ja ootte ilmeisesti kumpiki sielä hengaillu, niin oisko teillä suositella joitain hyviä kirppareita sieltä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ja kiitos :-) Mä oon pyöriny siellä jonkun verran, mutta täytyy delegoida Tuuli vastaamaan kirppis kysymykseen. Ainakin keskustassa on kaks hyvää secondhand kauppaa jossa tulee aina käytyä ja tehtyä hyviä ostoksia: Episode ja Wasteland. Kirppareilla ollaan yleensä käyty sunnnuntaisin isoissa halleissa missä jengi myy pöydistä tavaraa!

      Delete
    2. Moikka! Kirppiksiä löytyy noi Idan mainitsemat Episode ja Wasteland jotka on 2nd hand liikkeitä mut kohtuu kalliita. Nørrebrogadea kun kävelee eteenpäin niin molemmilla puolilla on Punasta ristiä ja muuta. Tältä sivustolta voi kans kattoa ne viikonloppu kirpparit ja tiedot niistä http://markedskalenderen.dk/marked/kategori/loppemarked

      Delete
  3. Ihanaa isot kiitokset teille kummallekki vinkeistä, pitääpä käydä tsekkaamassa nuo! :-)

    ReplyDelete

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm