18 Oct 2016

AKVAARIO SIMULAATTORI

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - No Love Like Yours
raita1raita4raita2raita3
Mun ihana ihana uus Köpis koti jossa kelpaa asustella nyt paremmin kuin hyvin. Huoneessa on kahdella seinällä koko seinän mittaiset ikkunat, vähän semmoinen akvaario simulaattori meininki. Oma partsi löytyy kans eli aurinkoisia päiviä odotellessa, että voi tehdä aamupalat ja nautiskella kahvit parvekkeella. Oon super onnellinen uudesta himasta, jee! Eihän tässä raaskisi lähtee ees reissuun... Kaiken lisäksi sain edelliseltä kämppikseltä syntikan kaupan päälle, joten naapurit olen hyvin pahoillani jo nyt tästä aiheutuvaa pimputtelua. Näiden lakanoiden ja paidan jälkeen mä omistan vielä penaalin tolla samalla Marimekon raidalla. Raita_Lover_Forever

Chillaxing mun akvaariossa, parasta
Tuuli

No comments:

Post a Comment

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm