12 Sep 2016

SOTKUTUKAN ONGELMAT

Maanantai, hommia olis touhuttavana töitä sekä koulu juttuja. Mulla ei henkilökohtaisesti ole kotona työskentelystä tullut koskaan yhtään mitään, joten on lähdettävä pois.
Kööpenhaminassa on muutama asia mistä en tykkää. Se, että talvi kokonaan on kuin Suomen marraskuu, kahvilla käyminen on suhteellisen arvokasta ja se että omat hiukset on aina ihan pitkin poikin takussa kostean ilman ja tuulen takia. (Side note: olipa vaikea keksiä edes näitä huonoja asioita…) No, himasta oli pakko päästä tekemään hommia muualle, joten hiukset oli saatava jotenkin laitettua.

hattu_1

Tästä lähdettiin: kuvassa näyttää jopa ihan kivalta, mutta takana oli järkyttävä pyörre. Hiukset sotkussa ja kiharalla, kuin olisi avannut viisi vuotta päässä olleet Snoop Dogg letit. Tutun isä kutsui mua pienenä Tina Turneriksi, koska mun hiukset oli aina pystyssä ja kolme kertaa pääni kokoiset.
Toinen, mistä tää keskijakaus on ilmestynyt? Luulis että edellisen kymmenen vuoden jälkeen hiukset olis kivettynyt jo samaan kohtaan.

hattu_2

Plaah, liian sporttinen.

hattu_3

Ei ylipäätään millään tavalla mun juttu olla hiukset kiinni, tunnen itseni kaljuksi. Hiukset on iso asia mua, Tuulia, joten ei ikinä vaihtoehto tämä. Tulee mieleen aina kun itsellä on hiukset kiinni Salattujen Elämien siitä lakinaisesta Laurasta, jolla oli aina ihan uskomattoman kireä nuttura. Toisena esimerkkinä on mun inhoamat hiusdonitsit, joilla jokaikinen hiuksen haituva kiristettiin ylös niinkuin taitoluistelijoilla. Ei voi olla hyvä moodi kun hiukset kiristetty taakse niin, että ei voi edes hymyillä.

hattu_5

Hassuhattu vapaapäivän kunniaksi? Itse en erityisesti kissoista välitä koska koirat rulaa, mutta näin vitsin vuoksi tuli lähinnä ostettua. Muutama vastaantulija on hymähtänyt tälle printille. Ehkäpä ei tänään ole se päivä.

hattu_6

Voittaja on löytynyt. Ei liian hauska eikä sporttinen ja peittää tämän sekasotkun allensa. Kerta hattu oli suht tylsä ja musta, niin laitetaan jalkaan sitten Mikki Hiiri Vanssit. Mistä multa löytyy näitä hassut-printit vaatteita, minkä ikäinen mä oikeen oon?

Kävi tämmönen hauska tilanne keväällä kun oltiin pitämässä meidän esitelmää koulussa opettajille, mikä on siis meidän koe. No, mulla oli perinteiseen tapaan päällä revenneet housut, just nämä kyseiset Mikki Hiiri slip-onit, ja perus t-paita. Mun muut ryhmäläiset oli jättänyt kertomatta mulle, että jakkutakki, mekot ja siistit nahka bootsit oli teemana. Kyseiset henkilöt tulee maista, joissa oletetaan pukeutuvan esitelmiin erittäin tarkasti.
Pokkana vaan esittelemään meidän ehdotus. Tämän jälkeen opettajat puhui koulussa siitä, että yleensä luova henkilö saa pukeutua töissä miten tahtoo haluaa, vaikka tilanne olisikin kuinka virallinen tahansa. Lohduttautukoon sitten tällä, että olin ryhmän luova henkilö, Mikki Hiiri fani sekä iältäni 10-vuotias.

Minäpä lähden tekemään hommia kun on hiukset survottu hattuun,
Tuuli

2 comments:

  1. Nauroin, kiitti stuba tästä <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytyy se itelleen aina vähän nauraa, että pärjää elämässä :D ollas hyvä vaan haha xx

      Delete

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm