27 Sep 2016

MITÄ SEURAAVAKSI?

Frank Ocean - Pink + White
koti_1
koti_4
koti_2
Viikonlopun jälkeen iski pieni kuume-flunssa ongelma mulle, joten oon himassa relaillut nyt pari päivää sängynpohjalla. Ihan kiva välillä vaan pyöriä sadan tyynyn ja peiton kanssa kotona, ottaa piirrustus tarvikkeet, lehdet, läppärit ja snackit tarjottimelle, space out kaikesta muusta. Toivottavasti huomiseen mennessä menisi ohi etten skippaa koulua liikaa. Pari päivää riittää hyvin, kunnes tuun jo täysin hulluks täällä kotona ollessa.

Tää mun kipeily-100tyynyä-snackitkainalossa-relailu meininki tarttee vaan uuden sarjan. Kaikki mahdolliset House Of Cards, Game Of Thrones ja reality sontasarjat on nähty joten kysymys kuuluu: Mitä seuraavaksi? Vinkatkaa jos on uusia hyviä sarjoja tullut lähiaikoina tietoon! Stranger Things sarjaa monet on hypennyt, mutta oon varmaan vähän liian nössö katsomaan sitä yksikseni, hahhah.

Terveisiä miljoonan tyynyn ja peiton alta,
Tuuli

7 comments:

  1. Replies
    1. Jes kiitos vinkistä, tästä oonki kuullu hyvää aikaisemminkin!!

      Delete
  2. Tsemppiä stuubeli <3 kato Narcos!! T köökket

    ReplyDelete
  3. Narcos!!En yleensä rakasta mitään gangsteri-huumeparoni-juttuja, mut Narcos oli just semmonen mikä oli pakko ahmia parissa päivässä :-D eli iso peukku sille!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle uppos kyllä Breaking Bad myös hyvin joten uskon että tää on nyt sit se seuraava! Kiitos :)

      Delete
  4. Narcosille ääni täältäkin! Ja myös semmonen ku The Fosters on tosi hyvä! :-)

    ReplyDelete

Canon eos 5d mark II,
28-135mm & 50mm 1.4

Nikon 1 j2,
10-30 mm